Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dagen efter

Kategori:

Herre Guuuuuud, så dålig jag har varit i dag. Längesen jag var så ofantligt bakis. Nu får jag sluta dricka alkohol. :(

Gårdagen var det däremot inget fel på. Så himla roligt!! God mat och mängder med dryck och dessutom var kvällen uppstyrd med lekar och annan underhållning. Försökte dessutom lära mig att bugga, men jag är nog helt obildbar i detta ämnet.

I dag har jag ju som sagt mått dåligt, så i dag har jag inte gjort ett skit förutom att betalat räkningarna och beställt en födelsedagspresent till min söta systerdotter Madde. Vi ska fira henne samtidigt som vi firar syrran på lördag. Ska bli trevligt!

I morgon jobbar jag 8-12 och sen ska jag till Ullevi med Lärarförbundet. Ska diskutera hur det blir/ går med nya avtalet och det ska bli himla spännande!

Nu ska jag ligga i soffan och ynka mig resten av kvällen också..

Ynk, ynk på er..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: