Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Detta kunde ju varit sista semesterdagen!

Kategori:

Men det är det inte..!! Haha.. Har tagit måndagen ledig så att jag får en inskolningsvecka. Det måste ju bara vara bra!? Har faktiskt inte så farlig jobbångest, men det kommer väl? I dag ställde jag klockan ganska tidigt, för att liksom öva på det. Det innebar att jag var på gymmet redan klockan 9. Körde ett riktigt tufft pass, eller.. Ja.. Inte tuffare än vanligt, men allt vin och skräpmat jag frossat i under 4 veckor har satt sina spår. Det är lätt att tappa formen, trots att jag faktiskt rört på mig i stort sett alla dagar på semestern. Taskigt för de som inte gjort det. Lycka till i höst..! ;) Har faktiskt fått riktigt många soltimmar på altanen i dag, samt att jag förberett lite för morgondagens stora slag - Pettersson cup, med Åsa och Sverket. Ja, inget avancerat... Jag har förberett ett pajskal och förkokt ett par kronärtskockor. Blir nog inte uttagen till Sveriges mästerkock på just de meriterna. Hihi.. Nu ligger jag på altanen igen och funderar starkt på att ta ett glas rosé. Nästa vecka får jag ju dra ner på det med ungefär 7000% så jag kanske måste passa på?!! Jaha.. Nu då? Har inget mer vettigt att skriva, men jag ska gå ut i köket och fota så ni får se mina enorma kokkonster! :D Puss alla söta! <3

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Den där Sverket tror jag suger på golf...

    Svar: Ja, han är inget vidare har jag hört...
    Ann-Britt

    2012-08-03 | 18:57:11

Kommentera inlägget här: