Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Diagnosticerad

Kategori:

Då äntligen har jag fått en diagnos angående min hand. Inflammerade ligament.. Så enkelt var det. Fick en kortisonspruta, som gjorde svinont och sen ska jag tydligen bli bra. Blir jag inte det så ska jag återkomma, så gör de ett litet ingrepp och rensar rent. Men fattar ni?! Han visste direkt vad det var!! Jag är så imponerad..!!!!! För övrigt har jag varit på Lärarförbundet i dag och sen åkte jag till jobbet och hade föräldramöte nu på kvällen. Det gick väldigt bra och det känns riktigt kul att få börja jobba igen. Nu har jag duschat och knött i mig två mackor som blev dagens middag. Sitter och myser i badrock i soffan och funderar på hur jag ska kunna låta bli Schweizernöten. I morgon är det först jobb och sen 70-årsbjudning på kvällen. Kanske ingen blogg då, men då vet ni ju varför. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: