Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Första veckan

Kategori:

Då var första arbetsveckan efter semestern avklarad. Jodå.. Jag är ledig i morgon, så det är den visst det! Veckan har varit lugn och skön och det är gott att inleda mjukt. Nästa vecka lär vi få slita. Var och tränade efter jobbet och sen åkte jag hem och gjorde Korv Stroganoff. Konstigt att jag gillar det eftersom jag inte tycker om korv?! Jaja..

Nu har jag kollat lite klänningar inför morgondagens utgång, men vetefaaan vad jag ska ta på mig. Morr!!

I morgon ska jag fira min lediga dag med gymmet och med att städa här hemma. Halv 6 ska jag vara hos Josse och 7 ska vi träffa resten av gänget. Trevligt!

Nu är det strax dax för Ernst på TV. Veckans TV-höjdpunkt!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: