Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Freeeeeeedag, vilken underbar dag!!

Kategori:

Fredag och sovmorgon eftersom jag jobbade senpasset i dag. Fredagar brukar vara underbara att jobba på, men i dag var en bajsdag! Fram till lunch var allt okey, men sen sammanfattar jag arbetsdagen så här: torka mjölk, torka vatten, torka mat, bråka med treåring, torka mer mat, torka mer vatten...

Efter jobbet åkte jag till Solhaga och köpte lite växter. Åkte till kyrkogården och planterade. Insåg när jag stod där att på måndag, den 27, är det 20 år sen som pappa gick bort. Vart tog åren vägen och hur kan jag minnas den dagen i detalj? Slutar man någonsin att sakna?

Kvällen har ägnats åt vin, räkor, choklad och Dobidoo på tv. I morgon blir det gym och 40-årsfest!

Over and out! Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: