Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hej då, semestern..!!

Kategori:

Då var den slut nu då, semestern. Lite tragiskt, men det får väl gå. I dag har jag dessutom haft nyttig dag nummer två och det känns fint. Inledde dagen med ett långt, härligt pass på gymmet men resten av dagen har jag inte direkt förtagit mig. Tvättat och strykt lite bara. Hade ju tänkt att ägna dagen på altanen, men... Näeh, inte i det jävla vädret som kom. Helvetesregn..!! Nu har jag pratat med Josse som ringde och sa att vi tydligen ska ha AW på jobbet på fredag. Nice! I morgon ska jag vara på handkirurgen i Varberg 09:15. Ska bli intressant att se vad han har att säga? Sen blir det en dag på facket och sen har vi föräldramöte på jobbet klockan 18. Inleder med en heldag alltså.. Behöver nog komma i gång nu, för jag tror hjärnan har lagt av totalt nu. Skulle tanka i morse och parkerade vid automaten.. Men tanklocket åt andra hållet!!! Flyttade bilen och skulle stoppa in kortet. Tror jag vred på det typ 11 gånger innan jag fick in det på rätt håll..!!! Hahah.. Ja, som sagt.. Hjärnan!! Nu ligger jag i soffan och skäller på wifi'n här hemma. Helt bäng är den. Seg som faaaaan, så det fick bli blogg-appensblogg i dag igen. Heja bloggappen! Nu ska jag sluta svamla. Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: