Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Inget inlägg i går, två i dag?

Kategori:

Nä, ni får faktiskt bara ett. Så det så! ;) Varför blev det då inget i går? Jo, först jobbade jag mellan 8-12 på förskolan och sen tog jag och resten av styrelsen 12:17 pendeln in till Göteborg för att delta i Lärarförbundets avtalskonferens. Nu har vi ju inget avtal, men det finns ju en hel del att diskutera när det gäller en eventuell konfliktåtgärd och annat. Det var en intressant kväll, men eftersom jag inte var hemma förrän efter klockan 21, så var jag rätt så trött. Dusch och säng, var det enda jag orkade med. Nu börjar vårt fortsatta arbete i styrelsen med detta och det känns som om det kommer bli mycket att sätta tänderna i framöver. I dag har vi dessutom haft styrelsemöte och sekreterarrollen i dag har varit tuff. Det var MYCKET att skriva!! Pust..!
 
På lunchrasten gick vi till Tullen och åt. Jag tog en räksallad, som var riktigt mumsig. På vägen tillbaks till expeditionen gick vi förbi Cassels och där i fönstret hängde en jättesöt tegelfärgad, stickad klänning. Nu är den min. 199 kronor för en klänning är nästan gratis!  Dessutom har vi mumsat Schwardswaldstårta på fikat, eftersom Maria i styrelsen fyller 40 på torsdag! Stackarn..! ;P
 
Efter styrelsemötet körde jag till gymmet. Det blev bara en timmas cykling i dag. Kände att jag inte ville vara borta hela den här kvällen också. Får köra lite extra torsdag och fredag istället.
 
Nu ska jag efterlysa min lampa som jag har beställt och betalat. Ta hit den genast, lilla affären!!
 

Puss, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: