Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jamen, va faaaaaaan!??

Kategori:

Så jävla irriterande att jag skrev ett låååång blogginlägg på mobilappen och sen vill den inte publicera. Fasen vad jag är trött på laggande appar. Ja, måhända att det är ett I-landsproblem men på min logg är jag trött på precis vad jag vill. Sådeså!!
 
Annars har det varit en bra dag. Vaknade 8 och tvingade mig kvar i sängen till 9. Gick upp och käkade frukost och åkte till gymmet. Där var kaoset ett faktum. 200 miljoners, miljarder boxandes fjortisar som fullkomligt ockuperat stället. My Goooooood, så störigt!!! Fick i alla fal gjort ett riktigt bra träningspass innan jag åkte hem och käkade lunch. Satt länge och försökte förtränga att jag var tvungen till att åka bort till klubben och slå lite. Jag har ju inte hållt i en klubba på flera veckor och eftersom det är den däringa Volvo-tävlingen på tisdag så tänkte jag att det kanske var bäst att åka dit. Fast det hade kvittat. Jag träffar fortfarande inte bollen och nu får det ske ett under för att det ska gå bra på tisdag. Nog för att under skett förr, Jesus gick på vattnet och så, men.. Hmmm... Som sagt. Det krävs ett under.
 
Nu har jag dessutom hunnit med att sola en stund. Jag har strukit kläder och lagat middag. Resten av dagen förtjänar jag nog lite vila. Ska jobba länge i morgon. Börjar halv 7 till 14. Direkt upp till chefen på lönesamtal och sen ska jag åka till gymmet innan det är dags för en kvällsföreläsning mellan 18-21. Den är inför vår studiedag på onsdag. Hoppas den är givande, annars blir jag tokig!!
 
Eftersom jag inte är hemma förrän sent i morgon kväll, så blir det nog ingen blogg. Hörs en annan dag!
 
Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: