Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jävla badrumsskåp! :(

Kategori:

Jag vet inte vilken jävla gång i ordningen som jag har öppnat spegeldörrarna på badrumsskåpet och böjer mig ner för att ha något i underskåpet och sen reser mig igen och drämmer huvudet rakt i en ganska vass ända på dörren. Faaaaaan, vad ont det gör!!! I dag började det i alla fall inte blöda, men jag har en schysst bula som ömmar rätt rejält. :(
 
För övrigt har dagen varit bra än så länge. Vaknade strax efter 8 i morse och gick upp och städade. Sen mumsade jag i mig en najs frulle och sen åkte jag till gymmet där jag möttes av en fullständig kaos. Det är ett "boxningsläger" på TK den här helgen, så det var fullkomligt fullsmockat med grabbar i varierande åldrar och storlek som fyllde stället. Min lugna oas, förvandlad till kaos! Fick cyklat en timma och kört ett schysst benpass. I morgon får jag fundera på om jag orkar ge mig in i eländet eller inte...
 
Nu har jag kollat igenom mina papper inför måndagens lönesamtal. Skrivit en hel del, så det vore väl tusan om jag inte ska vara väl förberedd nu. Resten av dagen ska ägnas åt soffan, datorn, paddan, Iphonen och min nya Må Bra-tidning.:) Ska dessutom mecka ihop en fin hemmagjord pizza till middag sen och ta mig lite vin till det. En härlig lördag!!
 
I går träffade jag gamla tjejligan och det är så himla trevligt att träffas. Vi ses typ var tredje månad och fnissar och pratar ungefär som när vi var unga.. Öh.. YNGRE! ;P God mat blev det också..
 
Nä, nu ska jag ägna mig åt mig själv! PUSS!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: