Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ledig dag

Kategori:

Surt att ha sin lediga fredag första veckan man jobbar efter semestern, men nu när jag ändå är ledig så får jag ju gilla läget. Tog en sovmorgon till 9 och sen gick jag upp och städade. När jag var klar med det, så käkade jag frukost och drog till gymmet. Fick kört ett fint pass och det är en underbar känsla att inte ha ont i handen längre. Jag kan ju göra allt igen! Lycka!! Enda negativa är att jag vaknade med grymme-huvudvärken och den släpper ju fan inte. Brukar gå över när jag tränar, men inte i dag.

Nu ligger jag i badet och sen ska jag hitta några lämpliga kläder att ha på mig till kvällens bravader. Ska måla naglarna också och göra mig lite snygg. Trodde ju det skulle bli sol och fint, men det är ju ett satans skitväder. Blöh!! Hoppas vi får kul i kväll ändå.

Hörs i morgon. Puss, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: