Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Me, myself and I

Kategori:

Efter en riktigt trevlig heldag och helkväll i går med Åsa och Sverket.. Hihi.. Så är det dags för mig att försöka bli människa igen. Inledde dagen med att gå min mils-runda, som tydligen enligt Runkeepertanten bara är 9,5 kilometer. Bajs.. Jaja, en bra runda i alla fall. Hade riktigt tur med vädret eftersom det började åska och regna strax efter jag hade kommit hem. Nu fortsätter jag min dag med ett varmt bad, hårinpackning och ansiktsmask för att liksom dra ut de sista vinångorna ur kroppen. :D Nu är det dags att bli av med semestersladdret, så i morgon blir det ett riktigt långpass på gymmet och sen på tisdag är det jobb igen. Lite skönt med vardag är det allt, det gäller bara att intala sig själv det tillräckligt många gånger. Nu ska jag ligga här i badet läääänge och sen ska jag faktiskt bara slappa. Ska bli skönt. Puss på er, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: