Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ögonfransar

Kategori:

Okey.. Nu har jag fått skäll av bästa Totte för att jag tränar för mycket och slappar för lite. I dag åkte jag från jobbet klockan 13:45 och la mig på en bädd för att få nya, fina ögonfransar. Det tog 3 timmar!! Efterom man inte kan göra något mer än att ligga där, så har jag ju slappat 3 timmar bara där? ;)
 
När jag kom hem så fortsatte jag att slappa. Fil och kokt ägg till middag för att undvika all form av ansträngning och nu sitter jag i soffan. Rör inte på mig alls, bara fingrarna just nu... ;P
 
Just det ja. Jag var ju i garderoben och letade upp lördagens outfit till 40 årsfesten jag ska på - utklädd till dansbandssångerska!! Haha.. Ja, de andra ska ju också vara utklädda till diverse musikstilar, så det är inte så att jag kommit på detta själv! Får väl lägga upp en bild efter lördag, så att ni får se eländet. :D
 
I morgon jobbar jag sent och måste hinna med att åka till kyrkogården efter jobbet och sätta lite blommor. Det är ju pappas födelsedag på lördag och då vill jag att det ska vara fint! <3
 
Nu ska jag slappa, så stör inte... ;)
 
 
Puss!

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Glöm inte din syster's födelsedag på Lördag med!! Hihi! Vi syns nästa helg ;)

    Svar: Det gör vi!! :)
    Ann-Britt

    2012-08-24 | 11:01:34

Kommentera inlägget här: