Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Pastellbruden

Kategori:

Då var det dags för Fredriks och Johans gemensamma 40-årsfirande. Har precis gjort mig i ordning, men vet inte om det är så likt dansband precis?! Mer en prostituerad med dålig smak!! :D

Förutom att ha sminkat mig i blått och tuperat håret har jag dessutom hunnit med att träna och gjort i ordning mina utekrukor på trappan. Lyckades skära mig på en skärva på krukan så blodet fullkomligt rann. Helt otroligt att det kan rinna så mycket blod ur ett litet sår?!!

I morgon får ni utförliga detaljer om hur det gick för den prostituerade.. Jamenar.. Dansbandssångerskan!! ;D

Puss på er!!

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Ja, de va lite annorlunda stil ;)

    Svar: Bara lite, då. ;)
    Ann-Britt

    2012-08-26 | 10:48:36

Kommentera inlägget här: