Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Pigg igen

Kategori:

Sådär ja. Nu är allt i ordning med tanten igen. Pigg och fräsch som en nyponros. ;) I går var jag riktigt sliten efter fredagens bravader, men fasen vad trevligt det var. Först var jag hemma hos Josse och drack lite rosé och sen mötte vi upp en drös övriga jobbkompisar på Tullen. Andra gången jag är där nu och är fortfarande inte imponerad av stället. Vi fick vänta närmre en timma på maten och det är inte okey, så till vida att man inte har minst två stjärnor i Guide du Michelin. Maten var i alla fall god. Senare på kvällen drog vi till Black Pearl och där blev vi kvar. Var inte hemma förrän 4 på morgonen och hade lovat att gå caddie på lördagen klockan 13:40. Fick trots allt genomfört mitt löfte och mådde faktiskt helt okey under rundan. Däremot var jag riktigt, riktigt trött i går kväll.

I dag har jag varit på gymmet och nu har jag precis käkat kaffe och macka i solskenet på altanen. Blir nog sittandes här ute resten av dagen. Heja sol!!

I morgon är det dax för jobb igen och dessutom har jag lovat att hinna med ett fackbesök på en av våra förskolor i kommunen. Ska vara där klockan 18, så det kan bli en sen kväll.

Ha en härlig söndag! Puss på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: