Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Sammanfattning av två dagar

Kategori:

I går hade jag en riktig mastodontdag eftersom jag började halv 7 och var hemma halv 9 efter att ha jobbat, gymmat, haft lönesamtal och varit på kvällsföreläsning. Puh!!

I dag fick jag ställa klockan på halv 6 för att delta i Volvo-tävlingen på Kungsbacka GK med bästa Ulla. Var riktigt nervös eftersom jag spelat som en kratta i en månad, typ. Men.. Det gick bra! Jag träffade bollen och solen sken. Enda felet med dagen var de vi spelade med. De vann för det första tävlingen som långsammaste spelarna ever, de pratade knappt och dessutom hade den ena killen med sig sin bror och pappa som åskådare. Pappan hade mage att påpeka att jag satte en putt, fastän Ulla redan fått 2 poäng på hålet. Hade en lång utläggning om detta, trots att det inte angick honom. Dessutom var det inte JAG som sinkade spelet direkt..! :( Dessutom gick de och vann, så de får åka till Bro Hof! I tacktalet sa de inte tack till sällskapet i bollen, vilket är ganska så gällande regler i golf. Morr!! Vi kom på åttonde plats och det är jag nöjd med!

Nu är det soffan som gäller och i morgon har vi studiedag. Ska bli intressant!

Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: