Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Studiedag!

Kategori:

I dag har vi haft studiedag och som vanligt ledde det till häftiga diskussioner. Herregud, vi kan verkligen älta allt! Fast det känns bra när vi luftat allt.

Efter jobbet åkte jag till gymmet och körde en timme cykel och ett benpass. Märktes att jag käkade sallad till lunch, för orken tryter när jag inte ätit ordentligt.

Efter gym och jobb blev det dusch, mat och soffan. Är trött jämt, känns det som. Hösttrött?

I morgon börjar jag tidigt, slutar tidigt och ska fixa mina fransar.

Puss på er!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Att du är trött beror säkert på att du jobbar för mycket och att varje ledig stund ägnas åt gym och golf. Du får lära dig att slappa mer. :)

    Svar: Du har rätt! Jag får helt enkelt slappa mer. Kanske slappa genom att träffa dig och dricka alkohol. Då är jag oerhört pigg dagen efter.. ;)
    Ann-Britt

    2012-08-22 | 23:32:22
  • Christopher säger:

    Ja det är klart man är pigg när man dricker sådan små och ansvarsfulla mängder som vi gör. ;)
    Du får höra av dig när du vill in till människobyn på dåligheter.

    Svar: Det kan du lita på att jag gör! Hur mår foten?!!
    Ann-Britt

    2012-08-23 | 20:35:39
  • Christopher säger:

    Den mår bättre och bättre för varje dag och beräknas vara halvt frisk om tre veckor. :)

    Svar: Låter bra det!
    Ann-Britt

    2012-08-24 | 14:22:11

Kommentera inlägget här: