Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tisdag

Kategori:

Jaha ja.. Tisdagen avklarad och dagen ägnade jag nere på expeditionen. Ska vara där på tisdagar resten av terminen åtminstone. Innan var jag ju där på olika dagar, men nu blir det alltså tisdagar. Lugnt där i dag, har fixat lite med mailadresser och annat administrativt jox. Efter facket blev det gymmet, nice! Nu har jag bäddat rent sängen och håller på att tvätta lite. Tydligen hade mina badlakan som jag tvättade häromdagen sunkat till sig i torktumlaren. Den hade stannat för att behållaren var full, inte för att tvätten var torr. Luktade död bäver. Omtvätt på dem och jag som hade ett ton övrig tvätt! :( Fan!

Glömde berätta i går att jag fick köpt ett par snygga höga stövlar i en schysst grå/ brun nyans. Fan, jag kommer bli snygg till hösten. Nu ska bara resten av garderoben uppdateras. ;)

Nu ska jag kolla på Allsången, japp Måns är söt.. ;)

Puss, puss!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: