Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vid datorn

Kategori:

Så där ja. Då kan det bli ett snyggare inlägg i dag, eftersom jag orkade ta fram datorn. Både radbrytningar och annan lyx, alltså. Ni kommer ju bli chockade. :D
 
Började halv 7 i dag och fy faaaaaan vad jag var trött när klockan ringde. Har sovit så jäkla dåligt två nätter nu, så jag ser ut och känner mig som en typ disktrasa. Blöh!
 
Jobbet förflöt lugnt, tills jag insåg att jag läst fel på matsedeln den här veckan. Trodde det var kycklingsoppa, vilket jag kan äta... MEN, det var spaghetti och köttfärssås. Alternativen bajsa ner mig, eller svälta ihjäl alltså. Yeah! Det blev en tallrik filmjölk till slut. Slutade klockan 14 och drog till gymmet. Jag hade förträngt att de ska få in en enorm boxningsring i veckan för tydligen kommer Sveriges boxningselit dit, eller så. Total ommöblering där och jag hittade ingenting. Snacka om att yra runt, Men jag blev lovad att boxarna är snygga, så det blir väl dubbelt så trevligt att träna i helgen då. ;)
 
När jag kom hem drog jag ihop en Italien-inspirerad omelett med mozzarella, parmaskinka och tomat. Gooooott!! Tyvärr har jag ju världens värsta tänder, eftersom varje gång jag tuggar på nå´t så fastnar det mellan tänderna. En omelett och 400 meter tandtråd senare så var jag rätt nöjd. Heja tandtråd!! Nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och kollar Family Guy. Sen får jag väl vara patriot och kolla landskampen. Lite sovmorgon i morgon, eftersom jag jobbar senpasset. Det blir gott!
 
Puss på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: