Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Adventsmyshelg

Kategori:

Jag fattar inte hur fort en helg kan gå? Okey, nu har jag haft att göra varje dag och då går det ju oftast lite fortare.

I fredags var vi hemma hos Johanna och firade Lotta och Mari. Riktigt trevligt och alla hade gjort jättegod mat och fixat roliga tävlingar. Tyvärr var jag både trött efter två dagars kursande och dessutom var jag inte helt frisk från förkylningen, så jag åkte hem strax innan 12. Tråkmåns!

I går städade jag här hemma och fixade med lite stjärnor och annat mys. Var duktig och gick inte till gymmet för att jag tänkte att jag skulle bli riktigt frisk. Jag är så präktig! Därför ägnade jag eftermiddagen i går i soffan med glögg och lite godis. Det var trevligt.

I dag tog jag mig däremot i kragen och stack till gymmet. Har nog vilat mig i form, för det gick riktigt bra.

I morgon ska vi ha julavslutning med jobbet. Bio och middag på Esters. Ska hinna träna innan dess, nu är det slut på slappandet!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: