Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dan före dan...

Kategori:

Åkte upp till syrran i Gråbo för att fira lite jul. Så mysigt att träffa alla syskonbarnen och lilla Minna som faktiskt är riktigt stor nu. Inledde dagen med att fika och snacka skit och bara umgås och sen var det dax för kalkonmiddag. Lite skönt att slippa julmaten, eftersom det kommer ätas en del av det ändå de närmsta dagarna. Åt så jag höll på att spricka, men ändå så orkade jag ris á la malta sen. Konstigt att man kan knö i sig så mycket mat?!!

Efter maten var det dax för tomte och klappar. Fick choklad, sprit och lotter. Det är vad man behöver! ;D Tyvärr blev jag inte miljonär i dag heller, men pengar är ju inte allt har jag hört. Nu sitter jag i soffan och sippar på glöggen som var en av klapparna.

Fick nämligen åka hem tidigare än beräknat då vädret inte riktigt visade sin bästa sida. Storm och snö är inte jättekul att köra bil i. :(

Nu sitter jag i soffan och kollar en dålig film samtidigt som julskinkan är i ugnen. Ska bli så gott med en skinkmacka sen vid 23, 23:30- tiden då den är klar. Är det uppesittarkväll så är det.

När jag bloggat klart så ska jag kolla på en " Apple tv" vilket man måste ha enligt systersonen. Kostar knappt 1000 kronor, så det lär inte bli det värsta inköpet jag gjort i historien. ;P

I morgon är det som sagt julafton och jag ser mest fram emot klapparna!!

Puss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: