Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dumma Blogg.se-app

Kategori:

Ska jag göra något, så vill jag att det ska vara enkelt. Eftersom den jävla blogg-appen slutat att fungera, så får ni trogna läsare färre blogginlägg. Det blir så jäkla invecklat när den är dum! :( Nu får ni ett nytt, fräsch i alla fall. Har ju några dagar att skriva om, så det kanske ändå blir roligare att läsa än när jag skriver varje dag? 
 
Har gjort en del sen sist. I fredags hade vi styrelsemöte, med middag och avslut på jul på Liseberg. Väldigt trevligt! Blev även intervjuad av Kungsbackaposten gällande de stora barngrupperna i förskolan. Ja, i egenskap av Lärarförbundet. Hoppas jag sa bra saker nu bara. I morgon har jag även fått ett kommunalråd att komma till jobbet för att se hur det ser ut i verkligheten. Ska bli intressant..
 
För övrigt har helgen bjudit på vin, mat, snacks och träning. En lugn och fridfull helg. Skönt!!! Ägnade några timmar åt julklappshandel i går - på nätet. Vägrar att gå ut bland folk. :D
 
I dag var jag även och handlade en massa fågelfrö och fröautomat och talgbollar till pippisarna här hemma. Jag är en sann djurvän! ;) Med bara två veckor till julafton, så måste man vara snäll. 
 
Har det verkligen inte hänt nåt mer? Näh.. jag tror inte det..! 
 
Puss på er!  
 
 
 

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Märkte också att blogg-appen inte fungerat på flera dagar, men nu fungerar den igen!! Tydligen har de gjort om deras hemsida, kanske därför appen också krånglat?! Jaja, blogga på och ha en mysig Lucia med barna.

    2012-12-13 | 12:19:24

Kommentera inlägget här: