Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hobbit

Kategori:

Nu flyter dagarna ihop helt. Känns som röva har växt fast i soffan. Har varit en snabb sväng på stan i dag. Köpt en liten värdinnepresent till nyår. För övrigt har det varit lugnt både i går och i dag. Just det. Dammsög en snabbis förut, men det gick fort.

Ska ut och käka på Tullen sen och efter det blir det Hobbit på bio. Konstigt bioval eftersom jag avskyr Hotenotter och Shobbelobber och allt vad de nu heter i Sagan om ringen. Veeeeet att man MÅSTE gilla de filmerna, men att kolla på en väsande råtta som smyger på ett berg eller träd som slåss i 8 timmar, det går bort. Gillade ju inte Matrix heller, eller de blåa jävlarna som alla älskar. Jag tror så här: alla bara SÄGER att de gillar dem, eftersom de inte vågar annat. Ha!! ;)

Jaha? Annars då? Behöver inte köpa klänning till nyår, den är redan köpt. Behöver inte planera meny, lyx att få vara bortbjuden. Så.. Mer vila och mer tid på gymmet. Bra ledighet!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: