Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I morgon är det lucia och då ska jag vara tärning....

Kategori:

Det var kommentaren som en flicka sa till mig när jag kom innanför dörren på jobbet i morse. Så jäkla roligt!! :) Själv ska jag vara tomte enligt tradition. 
 
Veckan flyter på utan några större incidenter. Ja, förutom att det verkar som om uteljusen till granen verkar vara slängda. Har en svag aning om att den gick sönder i fjol, men är inte säker. Den går inte att hitta här hemma i alla fall, så det blir att köpa en ny. Tanken är ju att den ska lysa på luciamorgonen, men det får bli en ny tradition år - lysa på kvällen på lucia! :) 
 
Julklapparna är typ klara, tack varje min bästa kompis, nätshopping! Min egen önskelista är dessutom postad till tomten, så nu är det bara lite småfix kvar innan jag får min efterlängtade tvåveckors ledighet. På fredag är det min lediga dag, så då ska jag styra upp lite mer. Julkorten ska väl skrivas och sånt där myspyssel. 
 
Men.. Nu ska jag inte göra nåt mer i dag. Puss på er! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: