Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Kaaaaaaallllllltttttt...!!!

Kategori:

Går runt och fryser konstant. Gillar inte kyla, men det är faktiskt riktigt vackert ute. Jag får erkänna det! Det vore ju faktiskt kul om det får ligga över jul och nyår. Jul, ja.. Lite panik över att jag inte fått köpt några julklappar. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på till alla?!!

På jobbet är "julandet" i full gång. I dag har jag bakat pepparkakor med barnen. Riktigt trevligt, faktiskt! :)

I går körde jag pulkarace på jobbet. Det är så jäkla kul att åka pulka! Lite jobbigt att gå uppför, bara. ;)

Har gymmat två dagar i rad, men är inne i en tjockperiod igen och går bara runt och tycker att jag väger 150 kg. :(

I morgon har vi årets sista styrelsemöte med Lärarförbundet och efter det ska vi åka in till Liseberg. Vi ska äta där och gå runt och kika lite. Ska ju bli jäkligt kallt, så hoppas man inte fryser ihjäl.

Dessutom ska jag och Helen bli intervjuad av Kungsbacka Posten i morgon. De vill ha Lärarförbundets syn på de stora barngrupperna i kommunen. Tänk om jag skämmer ut mig?!!

Nu ska jag kolla på tjockisar på tv. Hörs en annan dag. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: