Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Leeeeedig!

Kategori:

Huuuurrrrrraaaaaa...!!! Ledig i två veckor. Känns så skönt. Har haft utvärderingsdag på jobbet och dessutom gick vi ut och käkade lunch. Vi hamnade på Naam och jag tog sushi. Tänkte att det skulle kompensera ett halvt ton choklad på förmiddagen. ;) Åkte och tränade efter jobbet och sen blev det hämtpizza på Valentin. Är så nöjd med att ha handlat klart allt när jag såg alla hysteriska människor på stan i dag. :(

Nu har jag badat, klämt i mig en pizza, dricker vin och käkar praliner som vi fått av barnen på jobbet. Så här gott skulle man ha det varje dag. I morgon blir det städning och pynt av gran samt gym och julgottetillverkning. Har bara inte bestämt ordningsföljden ännu. Får sova på saken.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: