Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mysfilm

Kategori:

I går var en riktigt lång dag. Ja, dagarna är väl alltid lika långa, men jag menade mest att jag var aktiv i väldigt många timmar i går.

Började halv 7 och det var en ganska lugn dag på jobbet. Åkte och tränade mitt på dagen och sen tillbaks till jobbet igen för att planera lite. Fick skrivit lite på ett par utvecklingssamtal. Sen var det dags för julavslutning med jobbet. Klockan 18:00 var det filmvisning på Facklan. "Bröllop i Italien", en riktigt mysig film och jag fick bölat lite. Efter den var det dags för middag på Esters. Hamnade inte vid världens roligaste bord, men maten var god i alla fall. Var inte hemma förrän 22:30, så jag var rätt trött.

I dag tog det en timma att köra till jobbet. Hatar snö!!! Fast det är fint att titta på. Synd bara att det alltid leder till trafikkaos! Hade min dag på Lärarförbundet i dag och det var verkligen fullt upp där i dag - mer än vanligt!! Efter facket åkte jag och bowlade med tjejerna. Riktigt kul!!! Nu börjar vi diskutera en ny resa till våren. Treeeeeevligt!!!

Nu slappar jag i soffan. Tänkte lägga mig tidigt i dag.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: