Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ny frilla och julklapp på jobbet

Kategori:

Just det ja. Frillan var ju ny i går, men jag har ju inte vaknat med den förrän i dag. Eller det är ju ingen frisyr när jag vaknar, men ni fattar.. :D Körde senpasset i dag och det var gott med sovmorgon. En dag kvar, sen ledigt! Fick present av barnen på jobbet i dag. En påse the och knäcke och choklad från Bröderna Nilsson. Fin..
 
När jag nästan var klar för att stänga och gå hem kom en mamma och lämnade världens största korg med gotter och frukt till oss fröknar från BARA henne själv. Hon är så nöjd med oss. Det måste kostat henne en förmögenhet. Söt!! <3
 
Efter jobbet fick jag slagit in de sista klapparna och nu ligger jag i soffan. Det är ju sista delen av Ernst jul i kväll och det får man inte missa. 
 
I morgon har vi utvärderingsdag och sen blir det gymmet och pizza från Valentin. Har varit sugen på det i två månader eller nåt nu. Lördag ska granskrället pyntas och så får jag väl köra dammsugaren ett par vändor här. Sen är det dax att fira jul.
 
Men.. Hörrni.. Missa inte Ernst nu.. ;) 
 
Puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: