Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Så'n tur att jag har nya stövlar!

Kategori:

Se där ja, 3,5 plusgrader och regn. Nu
Börjar det likna julväder på västkusten. Fick invigt mina nya stövlar bara för det. Det som är underligt med dem är att de suger sig fast på foten som en sugkopp, eller nåt. Jo, underligt eftersom de kostar hur mycket som helst - vilket gör att de ska hålla minst 50 år har jag bestämt - och ändå är de taskigt konstruerade. Hmm... De kanske blir ingådda så småningom. Ingådda? Är det ett ord?

Har fått tränat och skrivit julkort i dag och nu ligger jag på soffan och kollar Simpsons. Repris, men kul ändå...

Ikväll är det dags för Ernst på tv. Ingen jul utan Ernst! Han är bäst!!!

Nu är det 5 arbetsdagar kvar innan långledigt. Yeeaaahhh...!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: