Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Stoppad korv

Kategori:

Allvarligt - hur kan jag känna sig som en stoppad korv, trots att jag inte ens äter en fjärdedel av vad normala människor äter på ett julbord? Hur mår alla andra då?

Skönt i allafall att det är slut på julmatsätandet nu. Mår lätt illa bara jag tänker på det. :(

För övrigt har julen förflutit lugnt. Fick åkt till gymmet i dag på förmiddagen innan det var dags för ytterligare ett julfirande med släkten i dag.

Har fått fina klappar i år också: en onepiece, vantar, leggings, linne, tröja, mysiga tofflor som man kan värma i micron, bodylotion, ljuslyktor. Mycket nöjd! Ligger just nu i soffan med min onepiece, hur skönt som helst!

I morgon ska jag INTE ställa klockan. Sen är det inget inplanerat förutom gymmet. Lugnt och skönt!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: