Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tre arbetsdagar kvar

Kategori:

Herregud, nu räknar jag verkligen ner dagarna tills jag ska vara ledig. Är så jäääääkla trött! I dag hade jag inte ens lust att åka till gymmet efter jobbet. Fast jag fick tvingat iväg mig ändå till slut.

Har varit på Lärarförbundet i dag och har haft en hektisk dag. En av våra politiker i förskole/ grundskolenämnden hade sökt mig angående artikeln i Kungsbackaposten, så henne fick jag ringt upp och snackat med i närmre en halvtimme. Känns som om det börjar hända lite nu, förhoppningsvis.

I morgon är det en av arbetsårets värsta dagar - jullunch!! Dessutom brist på personal. Som tur är jag tidig! Ska klippa mig efter jobbet, träna och hämta mina sista nätshoppingsjulklappar. Sen blir det vila!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: