Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Åka hem!!

Kategori:

img_9029 (MMS)

Då sitter man på tåget hem efter en riktigt rolig helg i Stockholm. Fy sjutton, vad jag har skrattat. I går kollade vi runt på stan, stannade till på några pubar, bland annat "Järnet" i Gamla Stan. Jättemysigt ställe. Dessutom var vi på "Kvarnen" som också är ett rätt känt ställe. De hade en riktigt rolig vakt med vääääärldens stockholmska.. Skön kille..!! På kvällen var vi på en restaurang som hette Helenes. Anledningen att vi gick dit var för att jag läst att de visade delfinalerna på Mello där. När vi kubbat dit i världens skitväder, visade det sig att det fanns två Helenes och det var den andra som hade TV.. :D Skit samma.. Maten var helt delikat och restaurangen var jättetrevlig. På väg hem till hotellet körde vi pubrunda, vilket innebar att tant var lite trött i huvudet i morse. ;) Som sagt: en jävligt lyckad helg och dessutom har jag glädjen att meddela att min blogg numera har SJU läsare..! Heja er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: