Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Denna kyla

Kategori:

Jovisst, det ÄR vackert ute med blå himmel och snö men det är KALLT! Jag är inte skapt för kyla, utan vill ta på mig en klänning och ett par skor och gå ut i sol och värme. Nu får man ju ångest varje morgon när man vet att man för göra en smärre polarutforskning innan man hittar bilen under all is. Bläää!!

Nåväl, jag har som ni märker överlevt ännu en dag (hittills) och trots kyla har jag haft en bra dag. Haft min Lärarförbundsdag och sen åkte jag till gymmet. 45 minuter cardio och sen körde jag ben. Hoppas det kommer kännas i morgon.

I morgon ja.. Då har vi kompetensutvecklingsdag. Ska diskutera implementeringen av den reviderade läroplanen. Kan bli hur bra, eller hur dåligt som helst beroende på vem man får i sin lilla diskussionsgrupp. Tyvärr är ju inte alla så pedagogiska, trots sitt arbete i förskolan. :(

Nu är det dags att fixa till naglarna. De gillar heller inte kylan. Hela min kropp fallerar..! ;(

Ha en bra kväll, sötnosar!

Kommentarer

  • jennnnfaaaaaaaaaaa säger:

    haha hoppas du överlever dagen ;) jag kan ju säga att jag precis vaknde (11.45) och ska snart äta en fet frukost, dagen ska spenderas med fika, lägenhetsvisning och slappande i sängen. Inte helt fel va? haha puss på dig bästa AB :)

    2012-02-08 | 11:54:24
  • Anonym säger:

    Lägenhet!?

    2012-02-08 | 18:56:36
  • Anonym säger:

    asså för pappa haha, jag har inte riktigt sån tur ;) om det ändå va så..

    2012-02-08 | 20:28:07
  • Ambjitt säger:

    Jag såg det på din blogg... ;) Synd.. Ville haft inflyttningsfest!!

    2012-02-08 | 20:38:26

Kommentera inlägget här: