Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Effektiv som få...

Kategori:

Ställde klockan på åtta i dag. Dels för att ha lättare att somna i kväll, men också för att jag hade lite åtaganden i dag. Började med ett fint långpass på gymmet. Crosstrainer och cykel, sen blidde det rygg och axlar men även lite mage. Gott! Sen drog jag hem och käkade och duschade för att åka tillbaka till Kungsbacka och Ica Maxi. Storhandlingstaaaaaaaajm..!! Tråkigt som fan, men jädrigt roligt att öppna kyl och skafferi och faktiskt hitta mat där. :D

Nu har jag dessutom pluggat till vårt matteprojekt som vi har på jobbet. Känns som om vi ligger lite före på vår avdelning, för inget av det jag läser ger speciellt mycket nytt. Det är väl bra, men det gör det så jäkla tråkigt att läsa när man inte "blir smartare" av det. Nu är det gjort i alla fall...

I kväll blir det hemmagjord pizza med parmaskinka och mozzarella. Dessutom ska jag unna mig ett glas vin till denna goda anrättning. Min nya filosofi är att söndagar är en njutardag. Testa det! :)

Ha en härlig söndagskväll och NJUT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: