Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

FEM personer...

Kategori:

Hej på er alla fem som läser min blogg. :) Känner mig lite hedrad att någon faktiskt anstränger sig för att läsa om mitt Svensson-liv. Kul kul.

Morgonen började med att jag stod i badrummet i godan ro och snyggade till mig. Då plötsligt hörde jag ett bekant ljud utanför huset - SOPBILEN..!! Helvete..! Soptunnorna är inte framkörda... Ut fort som fan, halvnaken men jääävligt snabb. Inte förrän jag kom in igen insåg jag att det tydligen var -12 ute. Tacka fan att jag tyckte att det var kallt?!

Jobbdagen har varit bra. Myser med våra pluttar och inser varje dag hur duktiga de är. Måste vara jäkligt bra pedagoger..! ;D


Efter jobbet drog jag rakt hem, ingen träning, vilket känns konstigt. Käkade Korv Stroganoff och sen satte jag mig och snyggade till naglarna. Måste nog köpa lite snygga vårlacker nu.

I morgon är det tordag och snart är det alltså fredag igen. Går alldeles för fort!! Fast på fredag är det ju party igen. Vad ska jag ha för klänning, tro?! ;P

Puss å kram, alla fem!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: