Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fonduekatastrofer, Mellomissar, kassafascister och allmänt rolig helg...

Kategori:

Gårdagen bjöd på mängder av fniss. Som vanligt när man umgås med bästa Åsa och Sverker. Fick en rundtur i deras fiiina lägenhet på Linnégatan och sen vankades det goooo middag. Åttiotalstema, med fondue.. Vi började med att orsaka en oljekatastrof över hela matsalsbordet och sen var det värre än Lützern resten av kvällen. Gott som fan i alla fall...

Efter maten gick vi ner på en mysig pub som låg precis i närheten. Drack lite och tjötade lite. Vi väntade nämligen på att Mello skulle bli färdiginspelat, så att vi kunde kolla på det. Tyvärr visade det sig att det inte blivit någon inspelning. Ingen Mello, alltså.. Mina advokater kommer höra av sig om detta.. ;)

Mer vin, snask och kortspel i stället. Funkar ju bra det oxå. I morse tog vi oss till Egg and milk för att äta frukost. Där arbetade en kassafascist som skrämde livet ur oss allesammans. Tänker lite på "Soppfascisten" i ett Seinfeldtavsnitt. :)

Nu har jag varit ute på en gosig promenad i det vackra vädret. Schysst kontemplation, faktiskt. Resten av dagen ska jag ägna åt... Nada..!

Puss å kram alla...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: