Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

För trött i går och ännu tröttare i dag?!

Kategori:

I går var det som ni känner till måndag. Började halv åtta och jobbade som vanligt till sex som jag alltid gör på måndagar. Efter det hade vi en föreläsning på Hålabäcksskolan om Aktionslärande samtal. Första timman var okey, men sista timman var inte bara dåligt, det var värdelöst också. Hihi.. Var inte hemma förrän halv nio och sen var det dusch och macka. Såg på CSI och sen var det natti..

Vaknade halv två i natt av att hand-helvetet sprängde av "ajajaj".. Helt omöjligt att sova efter det. Kul när jag visste att jag skulle upp halv sex i dag. :( Nåja.. Nu ska jag ju till "hand-doktorn" på måndag, så får vi se vad det blir efter det.

I dag har jag jobbat med webben och lärt mig hur man gör formulär. Kul med nå´t nytt!! :D Efter jobbet åkte jag till gymmet och presterade riktigt jävla bra efter några dagars vila. Härligt! Hemma tidigt i dag, lagade mat och nu är det vila resten av kvällen.

I morgon är det dags för min dag på Lärarförbundet igen. Kul!!

Ha en härlig kväll, godingar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: