Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Grattis Vickan och Daniel..!!

Kategori:

Se där ja. Sverige har utökat sin befolkning med en liten bäbis. En prinsessbäbis..!
Själv utökar jag bara mitt omfång, eftersom jag tydligen inte kan sluta att äta en massa onyttigheter. :( Återigen har jag gått lös på choklad som en snäll förälder skänkt till oss fröknar. Jag tror jag också ska låsa in mig i en bil och leva på snö och hudlotion i två månader.. :D
För alla er som var inne på min blogg i går och fasades över att det inte stod nåt, förutom att den var på reparation, kan ju andas ut nu. Hade lite strul med den trådlösa uppkopplingen i går, men nu är den frisk och kry igen. :)
Nu har jag rast i ytterligare en kvart till, kan inte skriva för mycket nu, för få har jag ju inget att berätta i kväll.
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: