Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Härliga lördag!

Kategori:

Så gott det är med helg. Gårdagen var riktigt toppen. Jobbade tidigt pass på jobbet och sen var det dags för gymmet och då passade jag även på att sola. Tänkte ju bli extra snygg inför kvällen, då nästan alla på jobbet var hemma hos Anna på AW. Otroligt god mat och dryck och massor, MASSOR med fniss. Så jäkla kul jag har med mina goa jobbisar - love!! När folket började dra sig hemåt, fortsatte jag givetvis på stan. Black Pearl en stund och sen blidde det Harrys resten av kvällen. Riktigt trevligt!

I dag förväntade jag mig att må dåligt, men inte då. Har mått prima hela dagen. Tvättat och städat och varit ute och sprungit min 4 km runda. En härlig känsla att tycka att det går LÄTT att springa den sträckan, med tanke på att det inte var jättelängesen som jag höll på att dö av det. :)

Väl hemma igen så tog jag mig ett bad och körde lite ansiktsmask och annat fix. Me, myself and I. I kväll blir det kräftor, vin, snacks, godis och - givetvis... Melodifestivalen!! Gud, vad jag älskar att dissa detta program. Kärlek!!
Ha nu en bra eftermiddag!


Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: