Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Härliga söndag!

Kategori:

Gillar söndagar. Speciellt soliga sådana. Gick upp vid nio, skönt med lite sovmorgon. Åt gosig frulle och sen åkte jag till gymmet. Härligt pass! Efter gymmet var det dags för dusch och en god lunch.

Sen bestämde jag mig för att ta ett bad, göra ansiktsmask och en hårinpackning. Så jäkla gott att bara få bry sig om sig sjääääälv. Inte skäms jag för det heller! ;) Nu har jag faktiskt jobbat lite, jo.. Sant! Fixade en förskolas webbsida inför det öppna huset i morgon. Får väl ta ut den tiden en annan dag...

Eftermiddagen bjuder på... Hmmm... Jag HADE tänkt att röja lite i garderoberna. Börjar bli smått trångt och svårt att hitta. Dessutom har man ju lite vårkänslor nu så det kanske börjar bli dags att kolla upp våroutfiterna... Får se vad som händer här..

Det jag vet händer, är att jag ska till arbetsterapeuten i morgon klockan 08:00. Hon ska tydligen ge mig någon behandling som ska verka avsvällande... Nu är det för fingret och handen, men om det fungerar så kanske hon kan göra samma behandling på röven? :D Dessutom har jag faktiskt fått tid för magnetröntgen i Varberg den 16:e mars. Det innebär att jag faktiskt snart vet vad jag har för fel... På handen...! ;P

Nä.. Nu ska jag hänga tvätt!

Puuuuuusssssssss....!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: