Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Krångel är ju....skoj?

Kategori:

Som ni märker har det varit dåligt med inlägg i min lilla blogg. Har haft lite problem med Wifin här hemma. tydligen är det nå´t fel med hålet i väggen, så det funkar bara sporadiskt. Typ, nu.. Får skynda mig att uppdatera er om mitt liv.. ;)

I går hade jag en ledig dag med ögonfransfix och träning på schemat. Gott! Hann även med att städa här hemma. Tyvärr var inte hela dagen rosenröd, precis. Skulle nämligen hämta ut mina tabletter på Apoteket. Nu visade det sig att min högkostnadsperiod hade gått ut dagen innan, dvs i torsdags, vilket innebar att jag fick betala drygt 1100 kronor för tabletterna istället för 450 kronor som de sa när jag hämtade ut provkartan veckan innan. Kul att de upplyste mig om att perioden höll på att ta slut.. NOT!! :(

Nåväl.. I dag har jag varit och tränat. Ett riktigt gott pass, där jag antar att mina ben kommer vara lite möra i morgon. På vägen hem hämtade jag mitt lilla paket från Factory i Malmö. Där ska ni shoppa..! Jättefina saker och bra service. Exempelvis var paketet handinslaget, med ett personligt brev där det står: " Tack för att du shoppar hos oss". Sån´t gillar jag..!! Vad var det i paketet? Jo, en urgullig tunika från Chill Norway. :)

Nu har jag betalat räkningar och spanat in lite golfresor. Är ju stående "reisleiter" när det gäller vår årliga golfresa med Åsa och Sverker.. Skickat iväg lite prisförfrågansmail och nu hoppas jag på snabba svar.

Funderar lite på vad jag ska hitta på resten av dagen. Det enda jag VET att jag ska göra, är att titta på Mello-skandalen. Måste bara få dissa lite nu när jag missat den två veckor i rad.

Egentligen BORDE jag tvättat min lilla pärla, men det är ju en dag i morgon också...

Ha en härlig lördag.


Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: