Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Kreativ måndag

Kategori:

Började tidigt i morse, Dvs 06:30.. Brukar vara riktigt trött dessa dagar, eftersom vi alltid jobbar länge på måndagar. Meeeeeen... Pigg när jag vaknade, pigg och kreativ på jobbet. Har fått gjort massor. Dessutom har jag fått gjort mycket portfolioarbete på min planeringstid på eftermiddagen. Göööööött..!!

Fick även åkt iväg på min rast och hämtat min matta som varit på kemtvätt och klar i en och en halv månad!! Pinsamt, men jag har inte hunnit/orkat/känt för det/skitit i det typ varje dag... Men nu så.. Yeah..! Plötsligt händer det..!! ;)

Nu funderar jag lite på resten av veckans upplägg. Åker ju till Stockholm på fredag och innan dess bör jag ha hunnit med en del här hemma. Typ städa.. Jaja.. Det brukar ju lösa sig till slut.

Nu ska jag ta det lite lugnt tänkte jag.


Puss på er..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: