Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lasagne

Kategori:

Spännande rubrik, va? ;) I alla fall så är det lasagne som är dagens middag och det börjar bli dags nu. Fy sjutton vad jag är hungrig!! Blir ju inte bättre av att det börjar lukta jäkligt gott.

Då var det fredag igen och det har varit en lugn dag på jobbet. Många lediga och sjuka. Har fått gjort lite annat som behövdes, typ beställa nya saker till våra gullebarn. Efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett goe-pass. Nu är jag då hemma och smuttar på vin och längtar efter lasagne.

Jo, just det ja.. Har ju fått tid hos ortopeden. Yeahhh..! På onsdag nästa vecka. Då hoppas jag VERKLIGEN att jag får ett besked om vad det är för fel. Ska sluta äta mina piller nu så det verkligen syns att det är synd om mig..! ;)

Näh.. Nu ska jag dricka mer vin. Pusspuss..!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Spara lite vindrickande till imorgon. Puss.

    2012-02-10 | 20:27:25
  • Ambjitt säger:

    SJÄLVKLART!!!!

    2012-02-10 | 21:31:42

Kommentera inlägget här: