Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nyklippt

Kategori:

Då var onsdagen avklarad med jobb och gym. Dessutom har jag varit hos bästa Christina och klippt mig. Så gott med en frisyr igen. Bokat in nästa tid igen redan om fyra veckor, för då är det dags att säga hej då till blondinen. Har kikat på ett par olika färger som vi diskuterat i dag, men än är inget klart. Får se vad det blir.

I morgon är det torsdag och dags för Aktionslärande samtal igen. Vilket gör att min sovmorgon, som jag sett fram emot försvinner. Börjar egentligen 08:45, men måste vara på jobbet redan 08:00. :( Dessutom är jag anti till dessa samtal från början, så... Jippie..! :(

I morgon har jag bestämt att det är vår, så nu slängde jag in vinterjackan i tvättmaskinen. Hoppas jag får rätt..!

I kväll tänkte jag vara patriotisk och kolla landskampen i fotboll. Egentligen är det killarna jag kollar in.. ;)

Nähä.. Dax att göra lite nytta...


Baj, baj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: