Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ont i röven i morgon?!

Kategori:

Nya grejjor på gymmet måste innebära grym träningsvärk. Denna maskinen utlovar underverk med röven. Nu är ju min perfekt, men ändå..! ;) Trodde jag skulle orka en halvtimme, men efter tio minuter hade jag en näradöden-upplevelse. 20 minuter blev det i alla fall. Yes!

För övrigt har det varit en bra dag. Käckt på jobbet, pulkaåkning och söta barn samt god mat här hemma. Gratinerad kassler med klyftpotatis och hallonbalsamicosås. Finfint! Nu är det slapp i soffan som gäller.

Har ju varit hos ortopeden i dag också. Handen och armen och fingret får en fortsatt följetong. Remiss till arbetsterapeut, magnetröntgen i Varberg + en trolig operation av Karpaltunneln. Heja fylla 40!! Ja, just det ja.. Nya piller...! Fick en testkarta på 7 stycken tabletter för att se om de fungerar. 7 tabletter = 107 kronor!!!!!!! Fan, om de inte fungerar!

Nu är det dessutom bara en dags jobb kvar den här veckan. Slutar 14:00 i morgon och sen blir det gymmet och sen direkt hem för att städa. Grymt sunkigt här hemma nu. Dessutom ska jag ju få lagt på mattan som först var smutsig i ett halvår och sen bodde på kemtvätten ett par månader. Heja mig! På fredag har jag semester och drar till huvudstaden. Rammstein i Globen, shopping och vindrickande. Blir prima!

Ha en gottig kväll, hörni..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: