Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Saker som roar mig

Kategori:

I dag har vi haft studiedag på jobbet. Eller kompetensutvecklingsdag, som det numera heter. Jag är ju förstås redan överkompetent, men okey då... ;P Vissa saker dessa dagar är mer givande än andra och i dag var lunchen speciellt god. Haha.. Nejdå, vi har diskuterat läroplanen och det ÄR intressant.

Åkte till gymmet efteråt och när jag stod där och bytte om, tittade gymmets suraste kärring ur duschen med en handduk runt sig. Låtsades i vanlig ordning som om hon inte såg mig, men när hon hasade förbi mig spände jag ögonen i henne och sa HEJ!! Inte faaan hade hon chans att komma undan, inte.. Hihi..

När jag ändå pratar om gymmet, är jag nog redo att skriva om gårdagens pinsamhet. Det är nämligen såhär att det finns en oerhört stilig kille på gymmet, ja det finns flera, men det här exemplaret är synnerligen prima. ;D Nåväl.. I går var vi där samtidigt och hälsar lite käckt på varandra. Han står och tränar precis bakom mig och när jag ska hämta en Stepbräda för att kunna träna mina små ben, så glider jag förbi honom och håller in magen och försöker se jättesnygg ut... ;) Jajjemän.. Lyckat..

På tillbakavägen genar jag över en hög med yogamattor som glider undan och jag håller på att dratta på röven, shittar iväg Stepbrädan och flyger typ själv åt andra hållet. Men OJ.. Lilla gumman hur gick det!?? frågar han så rart så rart... Faaaaaaan...!! Fast hälsade glatt i dag, så han tyckte väl det var charmigt..! Hahahahaaa...


Nu ska jag göra naaaaaada...! Puss, alla SEX..!! Japp.. En ökning med en person..!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha så typiskt dig

    2012-02-08 | 20:29:38
  • Ambjitt säger:

    Hihi.. Jaaaa...! :)

    2012-02-08 | 21:28:16

Kommentera inlägget här: