Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Semester

Kategori:

Ja, det låter ju flådigt värre men jag har semester. Ja, inte förrän i morgon, men ändå. Då ska vi äntligen åka till huvudstaden för att kolla på Rammstein och ha en miniweekend. Najs! Ja, om tåget inte parkerar i Hallsberg då..

I dag har jag varit både effektiv och kreativ. Började 06:30 och sen har dagen rullat på. Möblerat om och fejat på jobbet. Tydligen har jag lyckats att felkonstruera en nyinköpt kulbana på jobbet också, men jag tror det är förtal! ;) Ska kolla upp detta på måndag..

Åkte till gymmet efter jobbet och bestämde mig för att utmana helvetesmaskinen. 30 minuter, inte en sekund kortare. Efter cirka 4 minuter brände det i låren så jag höll på att dö, men det som inte dödar, härdar ju som bekant. Jajjemän... Överlevde 30 minuter och var helnöjd. Efteråt kändes 30 minuters cykling löjligt enkelt.

Blidde ett axel och ryggpass och nu har jag ju vila tills på tisdag. Jag intalar mig att det är vad min kropp behöver.

Efter gymmet åkte jag hem och städade till tonerna av nya Thåström-plattan. Grymt bra..! Var riktigt jäkla sunkigt, men nu är det rent och fint. Eftersom det är helg för min del nu blev jag ju även tvungen att öppna en flaska vin. Tyvärr var middagen ganska casual på grund av städningen, men pasta, parmesan och köttbullar passar perfekt till vin! :D Har även packat lilla väskan och jag TROR jag packat för lite och kommer att vara ful. Som tur är - har de ju affärer i Stockholm. ;)

Nu ska jag avsluta detta, kolla mitt FB-liv och sen blir det manikyr. Klockan 21:00 är det ju dax för Biggest Loser och då ska allt vara klart.

Puss och kram!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Tänkte du komma ihåg väskan?

    2012-02-16 | 20:45:03
  • Ambjitt säger:

    Får se hur jag gör.. ;)

    2012-02-16 | 21:05:45

Kommentera inlägget här: