Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Våffelfrossa

Kategori:

I dag är det tisdag och jag har ägnat min dag på Lärarförbundet. Fullt upp att göra där som vanligt, men kul. Fullt upp, ja.. Hade Öppet Hus på jobbet i går för föräldrar som står i förskolekön. Jobbigt att behöva vara så trevlig i flera timmar.. Hihi.. Nä, men det var därför det inte blev något bloggande i går. Var trött och hungrig när jag kom hem sent i går. Prioriterade mat och vila...

Men i dag så... Blogg!


Blev oerhört sugen på våfflor i dag. Min kolhydratsjunkie i mig har kommit fram igen och går fan inte stoppa. Tror det beror på att jag sover så illa på grund av handen. Sover illa = trött på dagen = kräver snabba kolhydrater. :( Jävligt illa att alla jäkla pass jag gör på gymmet går till att träna bort allt jag stoppar i mig och inte det som redan sitter på röven. Måste ta mig ur sockerknarkandet.. Men.. Det  var satans, jävla svingott med våfflor. Massor med grädde och sylt på! Hade ju faktiskt tränat innan.. ;D

I morgon ska jag klippa mig och diskutera min kommande hårfärg med bästa Christina. Blir ingen färgning i morgon, men det får nog bli inom snar framtid. Ser dassig ut i håret och det är INTE okey.

Nu ska jag ligga i soffan och smälta ett gäng våfflor..

Over and out...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: