Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Äntligen fransar!

Kategori:

Jaha.. Då var det ett faktum. Jag har skapat ytterligare att beroende i mitt liv - mina ögonfransförlängningar! Det är ju faaaaan också. Fast så länge det inte skadar någon annan så gör det väl inget om man är lite fåfäng? Nåväl... Tre timmar tog proceduren i dag och medan jag låg där så insåg jag att jag var jäkligt kissenödig. Jag kom ju precis från gymmet och hade druckit ett par liter vatten. För er som inte har gjort fransar någon gång, så kan jag berätta att man ligger ner med typ tejpade ögon. Detta gör ju att man inte kan traska runt hur som helst. Trodde fasen jag skulle explodera innan jag var klar.

För övrigt har jag givetvis jobbat i dag. Är med våra yngsta barn nu och de är så jäkla söta och goa. Vi har målat med blå färg i dag. Tror allt och alla var blåa innan vi var klara. Härligt!!

Gymmet blev lite stressigt, eftersom jag var tvungen att vara tränad och duschad klockan 4. Fick ändå cyklat en timma och kört rygg och axlar. Vila i morgon och sen kör jag igen på torsdag.

Nähä.. Nu är det dax att slappa. Ha´t gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: