Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Blogg från träningscykeln

Kategori:

img_4674 (MMS)

Blir blogg från träningscykeln i dag. Ny vinkling.. ;) Har återigen haft en bra dag på jobbet och nu sitter jag alltså och cyklar och bloggar på gymmet. Blir bara cardio i dag, sen ska jag hem och käka räkor och dricka vin.  Lovade ju att berätta om gårdagen... Inledde dagen med att städa huset. Låter ju inte så roligt, men som de flesta känner till så är jag ju städnarkoman och ser det som en drog.. ;D Sen  åkte jag och röntgade den beryktade handen. Nu hoppas jag att jag kan få någon diagnos och avslut på detta.  Efter röntgen var det dax för min dag på Lärarförbundet. Jobbade 12-20 där i går på grund av att vi hade medlemsmöte på kvällen. Det är alltid så himla kul och intressant när jag är där. Jag lär mig så himla mycket av dessa kloka personer som jag delar styrelseuppdraget med. Att vi dessutom har väldigt trevligt tillsammans gör ju inte saken sämre. Vi har lite projekt på gång för medlemmarna under våren och det är jättekul att få vara med att planera detta.  Sen hände det lite andra kul saker under dagen som jag nog inte ska ta upp. Underliga SMS och annat.. ;)  Jaha.. Detta är alltså en dag som jag anser kanonbra. Jag kanske är nöjd med lite? Ha nu en go fredag alla söta. Puss och kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: