Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dagarna går...

Kategori:

I dag är det mammas 75-årsdag. Firade den i storm med en bukett rosa rosor uppe på kyrkogården. Inte så man vill fira sin mammas födelsedag, men det är ju så läget är och det är bara att gilla det...

Fick tummen ur den beryktade häcken och åkte och tvättade och städade bilen. Det var verkligen behövligt! Har även hunnit med att shoppa lite i dag. 20% extra rabatt i Odd Molly-affären på Freeport, gjorde så att jag fick köpt mig en jättesöt kofta. Kick´s sålde favvosminket med 50% rea. Me like rea! ;) Har dessutom fyllt på mina ögonfransar i dag, så nu är man snygg igen. ;P

Annars är snart ännu en ledig dag till ända. Herregud vad fort dagarna går, det är faktiskt läskigt! Snart är det vardag och jobb igen, men det är rätt okey det också..!


Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: